Jump to content

v11_meticcio

Members
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

v11_meticcio last won the day on November 4

v11_meticcio had the most liked content!

Community Reputation

48 Excellent

About v11_meticcio

  • Rank
    Guzzisti

Previous Fields

  • My bikes
    V11 LE MANS "05
  • Location
    Lecco (Italia)

Contact Methods

  • Website URL
    http://public.fotki.com/v11meticcio/v11-meticcio/1.html

social network links

  • Facebook
    ..
  • Twitter
    ..
  • LinkedIn
    ..

Recent Profile Visitors

315 profile views
  1. Ciao a tutti. chiedo scusa ma non parlo inglese, quindi userò un traduttore per raccontare la mia esperienza. anche io ho avuto problemi con il fusibile da 30 sul mio V11, sin da quando l'ho acquistato nel 2005. premetto che il mio V11 proviene direttamente dal "Reparto Esperienze" o "Reparto Sperimentale" della fabbrica Moto Guzzi, aveva percorso circa 2800 km solo in pista. in pratica la mia moto è un V11 del 2005 su base Le Mans utilizzato in pista dalla casa madre per dei test in circuito su elettronica, centralina, sospensioni, forcelle, ciclistica ecc ecc. Una specie di prototipo da gara credo. le forcelle anteriori riportano ancora la scritta "prot. nr. 2". comunque, tornando a noi, il fusibile fondeva e non ricaricava la batteria. all'inizio ogni 100 km circa sostituivo il fusibile prima che fondesse definitivamente. poi il mio meccanico mi ha fatto un bypass del fusibile da 30 che dal 2005 ha resistito fino al mese scorso, senza mai cambiarlo, quando si è fuso di nuovo. Ora ho già provveduto a cambiare bypass con uno nuovo ermetico. spero regga, anche perché il fusibile scalda tanto. Hello to all. I apologize but I do not speak English, so I will use a translator to tell my experience. I also had problems with the 30-degree fuse on my V11, since I bought it in 2005. I state that my V11 comes directly from the "Experiences Department" or "Experimental Department" of the Moto Guzzi factory, it had covered about 2800 km only on the track. in practice my bike is a 2005 V11 based on Le Mans used on the track by the parent company for circuit tests on electronics, control unit, suspension, forks, chassis, etc. etc. A kind of race prototype I think. the front forks still bear the inscription "prot. nr. 2". however, returning to us, the fuse melted and did not recharge the battery. at the beginning, every 100 km replaced the fuse before it finally melted. then my mechanic made me a bypass of the 30-degree fuse that since 2005 has lasted until last month, without ever changing it, when it melted again. Now I've already changed the bypass with a new airtight seal. I hope it holds, also because the fuse heats up a lot.
  2. https://www.museodelmarchioitaliano.it/marchi/moto-guzzi.php
  3. Moto Guzzi Factory, Mandello del Lario 1999
  4. Hi BLIGHT I like the aftermarket alloy covers with GUZZI on a rough finish you mounted on your v11. Can you tell me who produces them? I saw that they are for sale on ebay (https://www.ebay.it/itm/132171836829?ul_noapp=true) but I wanted to see if there were other finishes. Grazie, lamps!!!
×
×
  • Create New...